Van Schaik Rail Engineering (VSRE) is de bedrijfsnaam waaronder Tiono van Schaik sinds 1 januari 2010 zelfstandig zijn freelance ingenieursdiensten verricht in met name de heavy railbranche (bovenleiding) in Nederland. VSRE is projectmatig of op korte of langere termijn parttime inzetbaar en heeft:
- bovenleiding als specialisme en toch enige affiniteit met overige spoorgerelateerde disciplines zoals baan- en spoorbouw, energievoorziening en seinwezen.
- (ruime) ervaring met bovenleidingsystemen B1, B2, B3, B4, B5 en B8.
- ruime ervaring met ontwerp/review/revisie van Loop der Bovenleiding, Dwarsprofielen, Schakelschema's en bestek H30 (RVOI fases 1 t/m 8).
- ruime ervaring met Systems Engineering.
- tevens ruime ervaring als toezichthouder/uitvoeringbegeleider/testleider.
- goede kennis van de vigerende ProRail regelgeving (o.a. OVS, TVS, RLN).
- ervaring met lightrailregelgeving bij projecten van o.a. SUNIJ-lijn en RET Rotterdam.
- ruime ervaring met o.a. de gangbare applicaties AutoCAD (2D/3D) en Microstation.
- een no-nonsense mentaliteit: afspraak is afspraak
- in bezit van VCA-VOL.
- in bezit van Digitaal Veiligheidspaspoort (DVP) inclusief Bewijs van Toegang voor ProRail-terrein.
- in bezit van alle noodzakelijke PBM en veiligheidskleding.
VSRE biedt:
- snelle en betrouwbare service. VSRE is pas tevreden als u dat bent.
- de kwaliteit die u van een (erkend) ingenieursbureau mag verwachten, echter tegen een lager tarief ten opzichte van dan van een IB.
- een (tijdelijke) oplossing voor uw capaciteitsproblemen zonder eventuele extra faciliteiten te moeten verzorgen. VSRE kan werken vanuit eigen kantoor of op de door u gewenste locatie.
- flexible inzetbaarheid, ook buiten de "reguliere" kantooruren.
Algemene voorwaarden:
Op al onze aanbiedingen, overeenkomsten en overige rechtshandelingen is ‘De Nieuwe Regeling 2005 – Rechtsverhouding opdrachtgever-architect, ingenieur en adviseur DNR 2005’ (DNR 2005) van toepassing
Heeft u nog vragen of mocht u nog nadere informatie wensen zoals een uitgebreid CV neemt u dan contact op of u kunt reageren onderaan dit artikel. U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord.
Reacties